Monday 11 July 2011

Aduhh -.-'

aku menyampah betul lah dengan kawan aku nihh  .. Selamba dia jerr cakap  kt budak  @#$% tuuhh , aku suka die .. Eeee , memandai jerr ... =/ Kisahnya cenggini  , masa  tuhh time solat , aku tak turun sebab malas ( apa nak jaadi dengan aku ni ) ... kawan aku cakap kt budak @#$% yg aku suka dia aand mintak couple ( padahal TAK ) , masa kawan aku cakap , budak @#$% tu senyum sikit .. then kawan @#$% terdengar .. kawan @#$% kawan aku jugakkk ( pening tak ? ) then kawan @#$% kata " cehh @#$% ade peminat .. hahah" pastu budak @#$% senyum lebar ... aku dengan kawan aku sama bas .. pastu dia pun cerit'a kat aku .. masa dia cerita pasal tuhhh , aku rasa nak campak dia  dri bas .. G.E.R.A.M betul =/ .. pastu dia  buat tangan macam orang nak berikrar .. means dia cakap betul-2 .. Padanlah masa aku terjumpa budak @#$% , dia macam larikan diri and tersengih-2 .. dalam hati aku cakap " apahal dgn mamat nihh ? hilang akal ke ? tersengih-2 mcm kerang busuk " .. rupa-rupanya kawan aku kenekan aku .. cinabeng sungguh .. OMG , macam mana aku nak berdepan dengan  dia esokkkk ???????????   ... nasib baik aku ngn budak @#$% tak samaa  K.E.L.A.S ..  huh selamat -.-' 
















: sebenarnya , dulu aku memang suka budak @#$% tapi dulu sekarang tak ! Kisah yang aku suka dia ni memang dah tersebar ... tapi sampai sekarang , kawan dia tak habis-2 kenekan akuuu ! Tension betul .. Cerita ni dah lama tertutup , entah setan mana bukak balik cerita nihh dah jadi popular kisah aku suka dia padahal bende tuhh  dah lama ... Sabor jelah , mulut orang mana boleh kita tutup  ! 

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment