Tuesday 12 July 2011

Marah + Sakit hati

Hey all , harini sekolah 24(2) ujian .. ujian bulanan . hurmm , nasib baik ujiannya senang =) .. Back to the title .. harini aku marah gila dengan budak sakai nih ..  tadi dia cakap kt budak nihh aku mintak couple then dia lari , budak tdi paandang lah .. dah la suara dia kuat masa dia cakap bende uhh .. Daalam bas , dia tergelak-2 macam orang gila then dia cakap " aku puas hati gile " . Eeeee , ya Allah .. sakitnya hati .. Pastu sorang budak form 2
> lelaki < tanya kt aku pasal budak sakai , budak laki tuhh cakap " apa nama boyfie die ?  ( sambil tunjuk jari die kat budak sakai nihh ) .. dalam hati aku " pembalasan , siap ko ****** .. tadi ko kenekan aku kaan " .. Pastu aku pun jawab .. masa aku nk bagitau , budak sakai nihh halang aku , dia cakap " kalau ko bgitau die aku kacau ko  .. kalo ko tak bagitau aku tak kacau kau " .. aku mula-2 taknak bagitau tapi bila aku ingat kejadian tuhh , aku  terus bagitau budak laki tuh " nama die ******* kelas 1 * .. kawan-2 aku kt belakang ( lelaki ) tergelak , aku terdengar sorang budak nihh kata " perghhh , tak tahan couple dengan budak 1 * .. kawan aku tuhh wei .. hahaha , tak layak-3 .. muka blur ade hati kt kawan aku hahahahaha " ..  masa budak tuhh kata macam tuh aku pun tergelak ! .. aku sempat tengok muka die .. reaksi die marah gila , aku rasa dia mengumpat tentang aku kott ..  yelah sebab aku kenakan die .. pastu aku terdengar kawan aku cakap ( lelaki juga ) cakap " MENGUMPAT-2 .. apalah nak jadi pompuan zaman sekarang .. sikit-2 mengumpat ..  sikit-2 mengumpat , sakai " masa aku dengan dia turun dri bas , dia langsung balik rumah selalunya bai-bai atau apa-apa jelah tapi dia terus balik umah dengan muka marah .. dalam hati aku " Tulah akibatnya kenekan aku .. lain kali kalau nk kenekan biarlah bertempat sikit nihh tak main  sebut jerrr " -.-' , apapun , aku taktau esok camne =,= .. oklah itu jer ceritera aku .. Babai ~ =)

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment