Wednesday 6 July 2011

Tak pergi sekolah

Hey all , harini aku tak pergi sekolah so boleh edit blog .. hehehe .. Aku taknak pergi sekolah sebab harini mata pelajaran bosan >.< .. Mulanya aku takut nak bagitau ayah aku but bila aku ingat jadual dengan muka scary aku ckp kat ayah aku aku taknak pergi sekolah sebab CIKGU MESYUARAT .. hahahahaha ... ayah aku cakap  OK ! =D GEMBIRA GILA laaa bila ayah aku ckp camtu ... lawak kaan ? =D .. yeah , aku memang jahat sebab tipu ayah sendiri tapi dah terpaksa .. :'( , anyway .. memang banyak masalah aku nak edit blog . Yiehaaaaaaa .. haha , Kesian kawan aku duk sorang-2 .. Edit blog sambil dengar lagu Talking To The Moon .. baru ada ' feeling ' .. hahahaha .. >.< , Sekarang nih aku tengah main games .. Bosan siut -.-' .. Oklah tu jelah yang aku tulis > KEBUNTUAN IDEAS < .. byeee =D

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment