Wednesday 8 June 2011

Sudah kembali ..

hai readers , dah lama tak edit blog .. M to the A to the L to the A to the S .. shortcut MALAS .. Masa tuhh , aku ada add sorang mamat nihh , boleh dikatakan not bad lah , dia pandai tulis BM walaupun dia orang inggeris .. shock tak , takkan  -.-'... kebetulan pada waktu yg sama , aku chat dengan besties aku dengan mamat nihhh , So , aku kenalkan mamat nihh kat besties akuuu .. aku bagilah link fb mamat tuhh kat besties akuuu ~ besties aku kata dia handsomee gila ( menari bulu ketiak aku , weiii ) .. besties aku pun add dia .. pastu mamat tuhh approve lah besties aku ( kembang gila dia ) ... Then mamat nihh chat dengan besties aku ~ Besties aku cakap , mamat tuhh cakap ILOVEYOU kat besties aku walaupun sehari berkenalan .. Eeee , rasa nak jerr bagi penampar kat besties aku tuhh .. ( aku tak jealous ,ok ? ) , Sejak besties aku couple dengan mamat nihh , aku dan mamat nihh boleh dikatakan rapat jugaklahh ... kitaorang always fight .. huh -.-' , besties aku ckp dia jealous dengan aku sebab boyfie dia always layan aku bukan dia !!  ( strange right ? ) Actually , mamat nihh kinda PLAYBOY , tapi aku tak sampai hati nak cakap  kat besties aku .. Ramai yang tanya kat aku ... " macam mana kau kenal mamat tuhhh , ceritalah " aku pun jawab " aku kenal dia dari blablablablablablablabla .. fullstop ! " Ramai yang jealous besties aku sebab dpt mamat handsome ( to me muka mcm tong sampah ) .. besties aku pun membatak .. At the first , memang aku jealous kat besties aku sebab aku dulu suka jugak kat mamat tuhh .. Then bila dpt tau perangai mamat tuhh mcm tuhh , menyakitkan jiwa .. terus delete perasaan aku kat dia ... Hahaha , itulah storymorry aku .. byeeee ~




Mamat tersebut adalah S.E.C.R.E.T .. Sorry yahh readers

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment