Wednesday 8 June 2011

Lepak dengan kawan-kawan

Hello Mello , readers .. Tadi aku  lepak dengan kawan-kawan terbaik aku .. Best gilaaa nak mati , maklumlah cuti  sekolah ... lepaklah dengak kengkawan , right ? Daripada duduk rumahgoyang kepala lebih  get out  .. bukan mcm tuuhh ? Tak lupa juga , semalam aku pergi Section 21 .. opssss silap section 18 dengan kawan aku Suraya and Maryani ... saja jalan-jalan , masa kitaorang nak balik tuhh , maryani ... cakap yang  abang dia (  abang angkat , actually )  nak datang .. dalam hati aku cakap " ishhh , dia nihh aku nak balik time nihh la dia nak ajak orang -.-' , Evill kaaan ? ) Kitaorang tunggu abang dia dekat luar ole-ole sambil  makan penyepak , sorry ICECREAM .. tunggu punya tunggu , abang dia dah datang .. Abang dia ajak kitaorang pergi  McD , but suraya aku  lagi sorang nak pergi My One Shop .. maryani asyik berkepit dgn abang dia until lupakan kitaorang , aku dengan suraya trying menjauhi daripada diaorg , lepas dh jalan-2 dkat My One Shop , kitaorng terus pergi McD .. kitaorang tak beli apa-2 , Abang maryani jerr beli .. kitaorang duduk dekat tingkat atas .. Abang dia baik tapi menyakitkan jiwa -.-' .. lepas dah lepak-3 kitaorang pun balikkk , Maryani ajak  pergi padang merah ... dia nak tengok  ex-boyfiee diaaa .. sengal betull , lepas dh balik kitaorg pergi rumah kawan kitaorang ~ best gila lah time tuhh .. oklah ,  itu saja lah storymorry saya .. kalau tak best admit jerrr 

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment