Thursday 30 June 2011

Esok hari terbuka

Hyeeee .. meh sini aku adaa benda nak bagitau esok hari JUMAAT , 1.JULAI.1011 adalah hari terbuka means parents kena sign report card .. but ia tidak buat aku gentar sebab parents aku tak datang .. feeling aku HAPPY + SAD  .. >.< Yang aku sedikit sedih , satu jerr .. tak dapat balik awal .. urghh -,- .. but aku tak kisah sebab dh biasa balik  awal .. Lagipun kalau balik awaal nak buat apa ~ Ermmm , tadi besties aku hadiah kan bunga untuk aku .. Yieehaaa =D , caantik . Dia punya flower warna pink aku purple .. suitable whaat  =D .. Memang masa dia bagi aku , aku rasa seronok .. Tadi ada  perlawanan kawad .. Yang aku gembira PBSM dapat tempat ke - 2  walaupun tempat ke - 2 tapi bersyukur ... Tempat pertama Kadet Polis .. Memang kat sekolah tak belajar , main jer 24 jam .. :] hahaha .. thats all from me =D nanti aku edit lagi , now i feel so lazy :[

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment