Wednesday 29 June 2011

Budak Sakai

dah lama aku tak edit blog , hey readerr ^_^ .. Aku  nak storymorry dengan kalian , Yang pertama , ada sorang budak sakai kutuk kawan aku dalam blog .. pastu dia cari gaduh dengan kawan aku kat shoutbox blog kawaan aku .. =.=' , nama budak sakai tuhh dekat shoutbox ialah MISTERY .. SAKAI dohh orang  tuhh , kata kawan aku perampas lah , betina sial lah , macam-macam lah .. Kurang ajar nak mati -.-' nak kutuk orang agak-agaklah wei .. Cermin diri dulu sebelum nak mengata orang .. atau rumah kau takde cermin -.- , Yang kedua , aku cabar kawan aku suruh cakap kat budak ni .. nama dia !@#$%^&*, dulu aku suka sama ini budak sekarng tak ~ Aku cabar ckp kat budak !@#$%^&* yang aku suka dia ( aku main-2 saja ) .. Masa balik tuhh , bas aku nak lalu depan budak !@#$%^&* , aku ingaat kawan aku tak nampak rupanya sangkaan aku salah .. dia senyum-2 mcm kerang busuk . dalam hati aku " mesti dia nak cakap -,- " Masa bas aku lalu depan dia .. kawan aku cakap !@#$%^&* ,  athirah suka kau ! Aku apalagi pukul + halang dia sebelum bertambah teruk .. Masa aku tengok muka dia , muka diaa pelik + shock .. Kawan kat sebelah dia dengar pastu dia tanya kat dia pastu dia angguk .. aku tak dengar sebab  dalam bas kott -,-' .. Apalah kawan dia tanya .. masa dalam perjalanan aku tanya kawan aku " puas hati kau sekarang ? " dia kata " mestiii  la puas hati  , tula cabar aku  lagi .. hahahaha   " cibeng punya budak -,-' .. Lepas ni aku taknak cabar diaa lagi .. taubat ... Menyesali betul :') ... Huh , malang betul nasib aku hari ini ... -.-'

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment