Friday 29 July 2011

Selamat Berpuasa Semua ^_^

Hye all =) Hari isnin dah mula berpuasaa , yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) *tiera macam lah kau puasaa penuh !  hahahaha , Korang tau kan aku peminat 2PM ? Tadi aku beli E-pop , balik rumah terus baca . Aku baca-2 , tiba-tiba aku nampak 2PM ! :) . aku menjerit mcm orang gila dalam bilik ... =D Aku baca E-pop temuramah 2PM .. Sumpah , dorang lawak gilaaa *yang aku bace nih yang pertama . :) Yang kedua pasal biodata member-2 2PM , Nichkkun , Junsu , Chansung , Junho , Taecyeon , Wooyoung handsome GILA :) .. Especially NICHKKUN ^_^ . Pastu ada pasal KHUNTORIA dan LEE MIN HO  , aku pun baca , yang tak best nya Nichkkun dengan Victoria dalam ' We Got Married ' tak sesuai langsung . aku lagi sesuai *cehh , perasan ! :P .. Hahahaha . Actually , aku minat Nichkkun dengan Yoona sebab dorang sweet gila nak mati *jealous nihh weyhh :) . Tapi  Taecyeon dah  ambik Yoona *sebok je taecyeon nihh :P , E-pop memang terbaik sebab ada group 2PM , Ramai dah suka lagu Hands Up , orang kata lagu dia MELETUP + BEST .. hahaha :) , Oklah mata dah ngantuk ~ Goodnite everyone ~ sweet dream :)

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment